top of page

Jak jsme dostali možnost "jen tak existovat" :-)


Minulý týden byl pro nás se Zdenkou docela plodný. Mimo jiného jsme před víkendem konečně zprovoznili naše nové webovky a máme z nich radost :-). O víkendu jsme v našem domečku vymalovali naší největší místnost a máme z toho radost :-).

Webovky byly náročné mentálně a malování bylo náročné fyzicky, a tak když se mě včera v podvečer zeptala Zdenka, zda mi něco není, že moc nemluvím, tak jsem odvětil: „ Víš, já bych asi dnes potřeboval trochu odpočívat a asi jen tak existovat.“ Poté, co jsem to řekl, přestal jít v naší obci elektrický proud. A tak jsme dostali možnost asi hodinu jen tak existovat.

Seděli jsme před domkem a poslouchali ruchy vesnice, které najednou nebyly překřičeny televizními pořady, hukotem ručního nářadí, kompresorů mrazáků a ledniček a hlasité hudby. Bylo příjemné poslouchat ten živočišný hlas přírody pod hvězdami.

Olda


JAKÝ PŘÍBĚH VYPRÁVÍŠ, TAK TAKOVÝ ŽIVOT ŽIJEŠ

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon
Search By Tags
bottom of page