top of page

Práce pro lidi mě baví


Vážení spoluobčané,

Bylo mi ctí se ujmout role lídra kandidátky Starostů a nezávislých v Pardubickém kraji, kteří jdou do voleb SAMOSTATNĚ a s ODVAHOU a přijala jsem tuto nabídku s pokorou ke všem občanům Pardubického kraje.

S mnohými starosty se spoustu let potkávám a spolupracuji, protože jsem už 8 let členkou hnutí STAN. Je to hnutí, které je myšlenkově v souladu s mou prací a s mými názory na život. Roky pracuji v celostátním výboru STAN a čtvrtý rok zastupuji naše hnutí v Zastupitelstvu Pardubického kraje. Díky tomu se dobře orientuji v legislativě a úkolech územních samosprávných celků, obcí i kraje. Jsem ráda, že díky iniciativě STAN se podařilo do obcí a měst přivést více peněz díky navýšení takzvaného RUD – rozpočtového určení daní.

Již 14 let jsem starostkou Morašic u Litomyšle a místopředsedkyní Mikroregionu Litomyšlsko. Moje práce mě baví a vidím za sebou její výsledky. Umím řídit obec a tyto zkušenosti mě inspirují v záměru pomáhat i při řízení kraje. Upřednostňuji pomoc venkovu – obcím i městům - v oblasti rozvoje škol a vzdělanosti, ochrany půdy a životního prostředí, zachování pošt a rozvoje dalších oblastí vedoucích k soběstačnosti venkova a malých městských částí.

Mojí přidanou hodnotou je pracovitost, houževnatost, nebojácnost pojmenovat věci pravými jmény, pochopení lidí v jejich problémech a potřebách, schopnost dotáhnout věci do konce. Díky pomoci ostatních kolegů v hnutí STAN pevně věřím v úspěch při krajských volbách v Pardubickém kraji. Máme přehledný volební program, ustanovenou stínovou radu a padesátičlennou kandidátní listinu.

Sledujte nás na facebooku Stanujeme.STAN a na www.stanujeme-pk.cz

Mgr. Hana Štěpánová Lídr hnutí STAN Pardubického kraje

bottom of page