top of page

Představujeme kandidáty - Ing. Ivan Moravec


Místostarosta města Přelouč, kandiduje za uskupení Nezávislí pro Přelouč.

Ptali jsme se:

Kdy nastala ta chvíle, která Vás nasměrovala na místo místostarosty? Vlastně již před dvanácti lety, když mne voliči vykřížkovali na kandidátce na 1. místo a já se pak stal místostarostou. Jak dlouho působíte ve funkci zastupitele - místostarosty? Zastupitel 20 let, z toho 12 let jako místostarosta. Vzpomenete si na svůj nejtěžší úkol, který jste musel řešit? Každoroční organizování udílení Cen FF za dabing to je pro mne to nejpracnější. Jaké projekty se Vám podařilo realizovat v průběhu let? Hlavně jsem rád za ty projekty, které se týkaly investic do sportu. Co je pro Vás důležité u lidí, se kterými spolupracujete? Nejdůležitější pro mne je věřit, že se na své spolupracovníky mohu spolehnout. Bohužel někdy člověk zjistí, že věřit neměl. Před námi jsou komunální volby, jakou máte další vizi ve směřování města a co připravujete? Určitě je to budování a rekonstrukce sportovišť pro mládež a investice do infrastruktury v místních částech.

bottom of page